En sånn dag som gjør at jeg tenker at jeg ikke vil ha flere barn!

Processed with VSCO with a5 preset

 

I går var en sånn dag. Nå tenker du kanskje at vi hadde en skikkelig slitsom dag, at barna var helt umulige, at jeg var så lei at jeg rett og slett ikke orker tanken på flere barn. Det var ikke slik i det hele tatt. Det er på de skikkelig bra dagene jeg kjenner at jeg er ferdig. Frykten for å ødelegge det vi har. Jeg har sett alt for mye Paradise Hotel i det siste, så jeg kan vel si det slik at harmonien i gruppa er veldig god akkurat nå, haha! 

 

Vi fungerer så bra sammen vi fire. Alt går liksom som smurt hele tiden. Vi koser oss i hverandres selskap. Det er sikkert tåpelig å tenke at et barn til i fremtiden kan ødelegge noe. Men, frykten er der likevel. Jeg er redd for at jeg ikke har nok å gi til tre små mennesker, at alle ender opp med å få bare litt. Redd for at en ny baby kan skape trøbbel i paradis. 

 

Alt funker liksom bare nå. Kjærligheten er en så god pappa for de to. Og søskenkjærligheten er så sterk. De er som erteris og lille T ser såå opp til storesøsteren sin. Jeg føler også at alt er i balanse. At begge får like mye oppmerksomhet. At vi har funnet den perfekte symmetrien. Så er det kanskje meningen at det bare skal være oss fire til evigheten og forbi. Andre dager er jeg så babysyk at jeg nesten svimer av, haha! 

 

Det er uansett ikke noe tema akkurat nå, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg fokuserer så mye på det. Kanskje fordi jeg føler at alle rundt meg får barn. Eller kanskje fordi jeg liker å ha en plan på ting. Ahh alle de tankene man har i hodet altså!

 

 

Processed with VSCO with a5 preset

 

Vi hadde altså en skikkelig fin dag i går. Jeg var skikkelig sliten etter en lang uke med mye på agendaen og jeg tror jeg har klart å få en aldri så liten forkjølelse…iiiigjen. Men det gjør jo ingenting når man får dele dagen med disse sjarmtrollene. 

 

Vi var ute og testet det nye yttertøyet barna har fått fra Reima. Jeg er helt imponert over kvaliteten. Og gult er jo så kult. Lille T elsker klær, han kler på seg alt mulig rart hele dagene og føler seg alltid tøff i pysjamas. Han spradet rundt i den nye dressen sin som en liten konge og syns selv han var skikkelig fin. Våren er fortsatt våt her i Drammen så det blir fint å ha denne i barnehagen fremover. 

 

Dressen til Lille T finner du HER!

Jakka til snuppeliten HER

Og lua til lille T HER 

Processed with VSCO with a5 preset

Nå forbereder vi oss på en regnfull 17. Mai. Jeg har endelig fått på plass bunaden min og bunad til begge de to små. Jeg gleder meg skikkelig til å kle opp alle sammen, haha! 

 

-M

 

//innlegget inneholder reklame 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg