Søndag – dagen for hvile!

Processed with VSCO with a5 preset

Eller ikke, haha! Jeg husker når jeg var yngre at jeg syns Søndager var kjedelige. Vel, det har skjedd en del siden den gang for å si det sånn. Etter en lang jobbuke er Søndagen alltid veldig velkommen. Jeg gleder meg til vi har kommet så langt at vi kan bruke søndagen bare på kos. En så lenge er det en super dag til å komme videre med oppussing, rydde i kjelleren og vaske de ti tonnene med klær som hoper seg opp i kjelleren. 

Jeg har fått gjort såå mye i dag og det føles skikkelig deilig selv om kroppen er sliten og brygger på en aldri så liten forkjølelse. Det som er ekstra fint med søndagene er at alle alltid er hjemme. I alle fall en så lenge før festivalsesongen starter. Selv om vi har mye å gjøre er det skikkelig fint å kunne være med barna fra de står opp til de går og legger seg. Jeg tror vi satt ved frokostbordet i over en time i dag tidlig. SÅ koselig. 

I skrivende stund sitter jeg på rommet til lille T som fortsatt ikke vil sove. Han ligger i sengen sin og hører på nattasanger. Hvor lenge jeg blir sittende vet jeg ikke. Det gjør ingenting, for jeg liker å sitte her. Han vokser så fort og å ha muligheten til å ta en stund å bare se på ham er så koselig. Så nå skal jeg klapse sammen dataen og bare vente. Se på det lille mennesket mitt og vente på at det skal bli kveld.

 

Husk på at jeg har spørsmålsrunde noen innlegg tilbake da, om du skulle lure på noe!

 

-;

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg