Uka som var!

Processed with VSCO with a5 preset

 

Jeg tenkte å bruke søndagene fremover på et aldri så lite uka som var innlegg. En ganske egoistisk tanke egentlig da jeg syns det er koselig å se litt tilbake på hva vi har gjort. Vi lever jo et ganske så vanlig “A4” liv så det blir ikke mye glitter og glamour over disse innleggene. 

Processed with VSCO with a5 preset

 

Den uka her måtte jo bare bli bra, den startet jo tross alt med en ekstra fridag, haha! Sommeren har kommet og vi har hatt en skikkelig koselig familieuke. Jeg har hatt noen ekstra dager fri og det trengte vi. Oppussing av rommet til snuppeliten har kommet ordentlig i gang. Jeg har fått litt mer orden i Hagen og hatt ekstra tid til de to små rusketrollene mine. Det største ble hele 9 år på fredag. Jeg kan nesten ikke tro det! Hun har telt ned i 5 uker da, så jeg burde jo egentlig hatt tid til å ta det innover meg. Den “O” så store gaven var billetter til M&M konsert i Juni. Hun ble helt i hundre og jeg tror vi gleder oss like mye begge to. Altså, en hel dag til jentegreier må jo bare bli koselig. 

Processed with VSCO with a5 preset

 

Lørdag feiret vi med klassevenninnene hennes. Jeg gruer meg alltid litt i forkant av bursdager. IKKE fordi jeg syns det er stress. Jeg føler alltid på det når jeg har ansvar for andres barn. Jeg har jo sagt så mange ganger at jeg gjerne skulle surret mine egne inn i bobleplast og satt de på peishylla innimellom. Enda verre blir det jo når det er andres barn det er snakk om, det mest dyrebare man har. Jeg vet jo at alle klarer det og at de er så store at de klarer seg selv. Det er bare jeg som er overhysterisk. Men uansett. I år falt valget på kinobursdag sammen med en venninne. Det er det beste vi har gjort noengang. Alle barna møttes i lekeparken like ved kinoen. Der delte vi ut baguetter og juice, også fikk alle leke som de ville. Videre ruslet vi til kinoen. Det var jo 20 grader ute så vi endte opp med hele kinosalen helt for oss selv. Barna satt som noen engler under hele filmen. Det var så koselig! For noen herlige barn! 

Processed with VSCO with a5 preset

 

Nå er snuppeliten hos pappaen sin noen dager og vi andre har brukt dagen i konfirmasjon. Det har vært en skikkelig fin dag sammen med gutta mine. Altså gutter i dress, man må jo bare smile!

En sånn uke man bare må smile av. 

Sommer, barna, kjærligheten, familie.

Takknemmelig!

 

-M

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg