Outfitpost – 07.05.17

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

God kveld søte mennesker! Litt sein oppdatering fra oss som vanlig. Dagene fyker avgårde og det er først nå man endelig kan sette seg ned og ta et aldri så lite pust i bakken. Vi har vært på farten siden vi sto opp og lille T er fortsatt ikke så enkel å få i seng så sånn går nu dagan. Snuppeliten har noen dager sammen med pappaen sin. Vi andre har vært i konfirmasjon til et av kjærlighetens mange søte søskenbarn. Jeg spiser alltid alt for mye og er døden nær etter sånne sammenkomster, men hoy så koselig det er. 

Processed with VSCO with a5 preset

 

En annen fin greie med slike sammenkomster er at man i en ellers så ganske basic hverdag endelig får lov til å pynte seg litt. Jeg har egentlig bunad, men den er hjemme på Vestlandet en så lenge så da må man jo bare benytte seg av muligheten. 

Jeg har forelsket meg skikkelig i denne jumpsuiten fra BikBok. Jeg er egentlig ikke noe glad i kjoler. Upraktisk, lite komfortabelt og veldig lite meg. Men buksedresser mener jeg er en av Guds mange gaver til kvinnen, haha! 

Det eneste som er litt teit er at jeg er alt for smal i midjen, det henger og slenger i alle veier og ser virkelig ikke pent ut. Men, så er det ikke mange ting et aldri så lite silkebånd ikke kan fikse. Og vips så sitter den slik den skal OG har fått en liten ekstra greie. 

 

Processed with VSCO with a5 preset

 

Nå gleder jeg meg til snuppeliten kommer hjem. Lille T er så opphengt i storesøsteren sin om dagen og roper navnet hennes sikkert en million ganger i timen. 

Han er høyt og lavt om dagen, som dere sikkert ser. Alt havner på gulvet. Så da får kleshengere og lekeballer. Altså, det er sånn det ser ut hos oss. 

 

God søndag vaksiner!

 

-M
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg