“Nye” sko til under 50 lappen!

Processed with MOLDIV

 

Hola senoritas! Håper alle som har sommervær har hatt en nydelig dag i varmen og at de som ikke har det ikke har vært alt for lei seg. Vi har i allefall hatt en skikkelig fin dag, snuppeliten hadde bursdag i går og feiret i dag med alle klassevenninnene sine. Skal fortelle mer om det senere. Grillmat, hagekos, bra mennesker og ja du skjønner greia. Perfekt lørdag med andre ord. 

Men så til overskriften da. Dere som følger meg på Instagram har kanskje skjønt at jeg elsker Superga skoene mine. Ikke bare er de fantastiske å gå i, ser bra ut og er de perfekte skoene. De er også passelig perfekte for halvannen meter lange meg. Vel, jeg har brukt de så mye at de har fått seg en real trøkk. 

Jeg har lenge vurdert et par nye, men så sikler jeg jo selvfølgelig også på de alt for pene Puma skoene med silkebåndlisser. Så hvorfor ikke gjøre det skikkelig billig, slå to fluer i en smekk og bare kjøre på? YES!

Silkebånd fra panduro til den nette sum av 50 kroner og en liten omgang i vaskemaskinen – nesten gratis! 

WOSH, freshe Superga med en liten vri. 

Du trenger forresten ca 2.5 meter silkebånd om du vil prøve selv!

Nå håper jeg bare sommervarmen holder så jeg kan rusle rundt i disse lekkerbiskene med bare ben og sommerkjoler. Haha, just kidding, jeg går nesten aldri i kjole. Det hørtes bare mye bedre ut en shorts. 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

Det er kanskje ikke for alle, men jeg syns de ble supersøte. Den siste tiden har jeg blitt mye mer opptatt av gjenbruk. Ikke bare hjelper det på når lommeboka er skral og huset koster mye penger. Det sparer også miljøet. Vinn, vinn. Jeg tror ikke alle er klar over hvor mye fint man kan få tak i om man bare bruker litt tid. 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

I går hentet vi en søt liten smijernseng som vi har plasser på verandaen. Kjøpt billig på FInn.no. Nå skal den bare pimpes litt opp, få en ny madrass og noen fine puter så er det klart for lange late sommer morgener der. Skal vise dere når jeg er ferdig. 

 

Nå skal jeg hive meg rundt å gjøre alt klart for morgendagen. Vi skal i konfirmasjon og jeg har lært meg at man må gjøre alt klart på forhånd om alle skal være klare i tide, haha!

 

Fin lørdag søtinger!

 

M

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg