Oh no!

Processed with VSCO with a5 preset

 

Egentlig syns jeg det er litt artig når alle skal poste hvordan været er overalt på sosiale medier. Altså, det er jo bare vær. Men nå snør det hurramegrundt store grusomme kladder midt i April! Jeg har tatt ut utemøblene, tørket støv av bikinien og gjort meg klar for late dager i vårvarme. Hadde dermed ingen planer om å lete frem igjen både vintersko, utedresser og ull. 

 

Lille T derimot elsker det. Han holdt på å le seg ihjel når vi så ut vinduet i dag tidlig og kunne ikke komme seg raskt nok ut døren. Jeg skulle egentlig ønske det var søndag. At vi bare kunne fyre opp i peisen, lage vafler og sette på en koselig familiefilm. But hey, sånn er livet. Hverdagen er jo deilig den også. I dag jobber jeg seint. Det betyr laaang frokost og at jeg får levert i barnehagen. 

Jeg har et skikkelig elsk/hat forhold til levering. Jeg får jo aldri nok av barna mine og vil aller helst være sammen med dem helt til de må avgårde. Derfor er jeg alltid oppe før gutta sammen med snuppeliten, da får vi litt alenetid før skolen. Av samme grunn liker jeg også å levere lille i barnehagen, da får jeg være sammen med ham så lenge det går. Tingen er bare at han innimellom gråter når jeg går. Altså, han elsker barnehagen og det er ikke alltid han er klar til å bli med hjem når han blir hentet. Det er bare akkurat den avskjeden som innimellom er litt sår. I dag var en sånn dag. 

Å gå fra barnet mitt når det gråter sitter såå langt inne. Jeg vet jo at det er sånn for de fleste innimellom og jeg hører jo at han alltid har stanset før jeg kommer meg ut døren. Det bare føles så lite teit.

Nå vet jeg at han kommer til å leke i snøen hele dagen og ha det helt gull, så da bærer det avgårde på jobb! 

 

Ha en herlig uke vakre mennesker!

 

-M

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg