Tilbake der alt startet!

 

Det er mange år siden alt startet, akkurat her på blogg.no. Jeg fant et sted hvor jeg kunne skrive ned alt som surret rundt i hodet mitt. Et sted jeg kunne dele, der det var rom for å få ut frustrasjon. 

 

Etter et lite sidesprang hos Nouw har jeg nå bestemt meg for å komme tilbake hit for å finne tilbake til motivasjonen. Jeg kommer ikke til å slette den andre bloggen da hele starten av livet sammen med lille T ligger der. Likevel gleder jeg meg over å være tilbake her. Denne gangen har jeg kommet for å bli. Håper dere vil følge oss videre her!

 

-M

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg